martedì 26 febbraio 2008

Malaràzza

Nu sèrvo tiémpo fà rint' a na piazza
pregava a Cristu 'ncroce e ci ricìa:

"Cristu lu padròni mio me trapazza
me tratta comm' 'o cane e' miez' 'a via

Si piglia tutto cu' la sua manazza
manco la vita mia dice ch'è mia
distruggila Gesù stà' malaràzza
distruggila Gesù fall' pi mìa ...
fall' pi mia"

E Cristu ci'arrispùnni dalla cruci
picchè si sò' stizzàte li tò' vrazza
chi voli la giustizia sì la fazza
nisciùno ormai cchiù la farrà pi tìa

Sì tu sì' n'omo e nu sì' testa pazza
ascolta beni stà' sintènzia mia
ca io 'nchiudàto 'ncruci nun sarìa
s'avissi fatto ciò ca dico a tìa
ca io 'nchiudato 'ncroci nun sarìa

Tu ti lamenti ma che ti lamenti
piglia lu bastùni e tira fòri li denti

Adattamento di Domenico Modugno di un componimento popolare, questa canzone è stata reinterpretata recentemente sia da Roy Paci che dal gruppo operaio e Zèzi.
(e Zèzi - "diàvule a quàtto", il manifesto 2003)

Nessun commento: